MyBB Nederland
Deinstallatie - Afdrukversie

+- MyBB Nederland (http://mybbnederland.nl)
+-- Forum: MyBB Hulp (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Algemene hulp (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Discussie: Deinstallatie (/showthread.php?tid=156)



Deinstallatie - mondria0311 - 07-24-2012 11:50 AM

Hallo,

Ik had een plug-in geinstalleerd via mybb.

Nu wil ik deze verwijderd hebben, dit is in principe gebeurd maar nu blijft er een foutmelding staan.

/home/deb59697n4/domains/ikwordgeil.nl/public_html/forum/inc/languages/dutch/kingchat.lang.php does not exist

ik heb de desbetreffende plug-in een x opnieuw geplaatst op de server en weer verwijderd.

dit helpt allemaal niet.

wie kan me helpen?


RE: Deinstallatie - koenwi - 07-24-2012 12:54 PM

Heb je de plugin eest uitgeschakeld en daarna ook alle bestanden ook verwijderd die bij de plugin behoren? Want het lijkt dat er nog ergens een verwijzing naar is.

(Of anders kan ook altijd inc/languages/dutch/kingchat.lang.php laten staan. Dus van de plugin het bestand uit inc/languages/english/kingchat.lang.php naar daar kopiƫren.)


RE: Deinstallatie - mondria0311 - 07-24-2012 05:58 PM

Ik heb hem geen eens ingeschakeld gehad... alleen geupload naar de server en darna weer verwijderd. het 2de heb ik gedaan maar dit wil ook niet waarschijnlijk omdat het officieel een enels bestand is


RE: Deinstallatie - mondria0311 - 07-24-2012 08:23 PM

(07-24-2012 05:58 PM)mondria0311 schreef:  Ik heb hem geen eens ingeschakeld gehad... alleen geupload naar de server en darna weer verwijderd. het 2de heb ik gedaan maar dit wil ook niet waarschijnlijk omdat het officieel een enels bestand is

Nu krijg ik in 1 x een andere melding:
Not Found

The requested URL /forum/kingchat.php was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


RE: Deinstallatie - mondria0311 - 07-25-2012 10:07 PM

Probleem is op 1 of andere manier opgelost