Het is nu 03-29-2024, 03:32 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bedank PLUGIN + Red style plugin
02-03-2013, 05:20 PM
Bericht: #1
Bedank PLUGIN + Red style plugin
Ik heb de BEDANKJES plugin gedownload.
Maar waar moet ik die bestanden allemaal doen.
Ik pakte het zip al uit
Maar verder snap ik het niet
Kunnen jullie uitleggen.
Red style waar moet ik met die 3 mappen naartoe ?
Bedankt alvast
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-03-2013, 08:43 PM
Bericht: #2
RE: Bedank PLUGIN + Red style plugin
Met bedankjes bedoel je deze plugin? http://mods.mybb.com/view/thank-you-like-system
Indien ja is het gewoon alles van in de map 'upload' dat je moet uploaden naar je forum root.
(Enkel de map inc/languages/english moet je 'english' ook nog een keer hernoemen naar 'dutch' en dan ook nog eens uploaden.)

Indien je een andere plugin hebt en er staat gewoon een bestand in, is het altijd naar inc/plugins/ uploaden.

Thema's in het algemeen: wanneer er gewoon een map instaat (bv: 'red') met afbeeldingen, moet je deze uploaden naar je forum root > images. (Dus je bekomt, images/red/) Ook daar als er een mapje english instaat, even kopiëren en plakken met de naam dutch. Dan heb je nooit problemen dat het forum bestanden niet zou kunnen vinden.

Er zit ook 1 ... .xml bestand bij een download. Die plaats je ergens op je pc, je gaat op je beheerdersCS naar sjablonen & thema's => thema importeren. Je bladert naar het ... .xml bestand op je pc, je duid onderaan nog eens extra 'Versieverschillen negeren' aan en daarna kan je het importeren.

Indien je een specifieke uitleg voor een bepaald thema (of plugin) wil kan je best ook even de url meegeven.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-03-2013, 08:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-03-2013 om 09:09 PM door Jonas.)
Bericht: #3
RE: Bedank PLUGIN + Red style plugin
(02-03-2013 08:43 PM)koenwi schreef:  Met bedankjes bedoel je deze plugin? http://mods.mybb.com/view/thank-you-like-system
Indien ja is het gewoon alles van in de map 'upload' dat je moet uploaden naar je forum root.
(Enkel de map inc/languages/english moet je 'english' ook nog een keer hernoemen naar 'dutch' en dan ook nog eens uploaden.)

Indien je een andere plugin hebt en er staat gewoon een bestand in, is het altijd naar inc/plugins/ uploaden.

Thema's in het algemeen: wanneer er gewoon een map instaat (bv: 'red') met afbeeldingen, moet je deze uploaden naar je forum root > images. (Dus je bekomt, images/red/) Ook daar als er een mapje english instaat, even kopiëren en plakken met de naam dutch. Dan heb je nooit problemen dat het forum bestanden niet zou kunnen vinden.

Er zit ook 1 ... .xml bestand bij een download. Die plaats je ergens op je pc, je gaat op je beheerdersCS naar sjablonen & thema's => thema importeren. Je bladert naar het ... .xml bestand op je pc, je duid onderaan nog eens extra 'Versieverschillen negeren' aan en daarna kan je het importeren.

Indien je een specifieke uitleg voor een bepaald thema (of plugin) wil kan je best ook even de url meegeven.

Als ik dus goed ben moet ik in images een MAP red skin maken ?
Of moet ik IMAGES vervangen ?
En de oude renamen ?
Dit is de naam van de map met BEDANKJES
1876-1322671527-Thanks_3.9.1
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-03-2013, 09:10 PM
Bericht: #4
RE: Bedank PLUGIN + Red style plugin
Nee, bij een thema zit meestal een map met afbeeldingen. Die moet je gewoon plaatsen in images. Het moet zeker dezelfde naam blijven behouden.

Wat de plugin betreft: gewoon kopiëren in je rootmap van je forum. Dus de inhoud van images moet bij images, inhoud van jscripts bij jscripts,... (De voorgaande uitleg is dus van toepassing.)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-03-2013, 09:29 PM
Bericht: #5
RE: Bedank PLUGIN + Red style plugin
3571-1337116588-Red Skin dit is wat ik gedownload heb.
Daar zit een map red skin.
en daar zit een map images in + Red%20Skin-theme.xml
Welke map moet ik in images plaatsen ?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-03-2013, 09:34 PM
Bericht: #6
RE: Bedank PLUGIN + Red style plugin
images moet naar images, dus gewoon doen wat logisch lijkt. (Uiteindelijk moet de map 'sleek' in de map 'images' terechtkomen)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-08-2013, 05:10 PM
Bericht: #7
RE: Bedank PLUGIN + Red style plugin
Bedankt, Juist bedankjes systeem krijg ik niet in werking !
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-08-2013, 05:21 PM
Bericht: #8
RE: Bedank PLUGIN + Red style plugin
Krijg je foutmeldingen of kan je alles installeren en inschakelen op je forum, maar verschijnt er daarna niets?

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)