Het is nu 04-18-2024, 03:47 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
index.html versus index.php
03-17-2010, 11:27 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-17-2010 om 11:32 PM door saerel.)
Bericht: #1
index.html versus index.php
Kan ik mijn forum met de software van mybb laten opstarten met een index.html en daarna overschakelen op index.php?

Saerel
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-18-2010, 01:31 AM
Bericht: #2
RE: index.html versus index.php
Dat is denk ik meer gebonden aan de server waar het opstaat en de instellingen ervan.
Normaal gesproken behoort een server altijd voorrang te geven aan html bestanden in het geval van de index.php. Feitelijk kun je dit simpel testen door 2 bestanden in een map te plaatsen, 1 index.html en 1 index.php. Vervolgens ga je in je browser naar de map toe, dus iets van http://www.domein.nl/testmap en vervolgens zie je vanzelf wat er tevoorschijn komt, html of php. Daaruit kun je opmaken of je nog gebruik kunt maken van html. Als dat wil, dan kun je simpelweg een index.html aanmaken en erin plaatsen met de gewenste inhoud. Daarnaast is het misschien handig om te weten dat mybb ook een portal functie heeft welke je simpelweg in de admin kunt instellen. Hierin kun je berichten uit een vooraf bepaalde forum kiezen (admin).

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)