Het is nu 04-18-2024, 02:33 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hulp gevraagd: Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE)
03-18-2012, 02:43 AM
Bericht: #1
Hulp gevraagd: Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE)
Beste,

Soms als ik naar Indoforum.nl ga kan de website geen gegevens vinden. Ik krijg de volgende melding.

Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden.

Het ligt niet aan mijn bestanden. Zeker op de pagina http://indoforum.nl/thread-789-post-2593.html#pid2593 komen er veel fouten voor.

Als ik vaak op Refresh klik dan weergeeft de website.
- Soms helemaal niks
- Soms geen afbeeldingen
- Soms Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden.
- Soms zonder Stylesheet.

Met vriendelijke groet,

Desmond
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-19-2012, 04:00 PM
Bericht: #2
RE: Hulp gevraagd: Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE)
Hey Desmond

- Staat er iets speciaals in de logs (Forumlogs, apache, apache error)?
- Heb je al geprobeerd alle plugins even uit te schakelen? (Via het beheedersCS => instellingen => algemeen, kan je onderaan makkelijk even alle plugins uitschakelen. Zo kan je op een rustig moment kijken of dat verschil maakt en problemen met bepaalde plugins in ieder geval al uitsluiten of aan het licht brengen.)
- Is het probleem ontstaan kort nadat je iets hebt aangepast op je forum of nadat je host een update heeft gedaan?
- In de discussie stond dat je je webhoster al gecontracteerd had, had die nog iets verteld ofzo? Want de error doet vermoeden dat er daar ergens problemen zijn.

Hopelijk raakt het in ieder geval spoedig opgelost want het lijkt me een ontzettend vervelend probleem en er is niet zoveel nuttige info over te vinden.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-19-2012, 04:05 PM
Bericht: #3
RE: Hulp gevraagd: Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE)
Bedankt voor je hulp. Ik zal kijken of het aan de plugins liggen. Daar heb ik nog niet naar gekeken. Dat kan best het probleem zijn.

Ik hou jullie op de hoogte.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)