Het is nu 03-28-2024, 10:12 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobiele plugin border
11-22-2012, 02:11 PM
Bericht: #1
Mobiele plugin border
Foto's op het forum gaan buiten de border bij gebruik mobiele versie.

Hebben jullie een idee wat ik hieraan kan doen?

http://www.fctwenteforum.nl/Thread-Chris...p-training

Gebruik de plugin fit on page maar blijkbaar doet deze zijn werk niet goed.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-22-2012, 07:00 PM
Bericht: #2
RE: Mobiele plugin border
De GoMobile plugin gaat normaal zelf al de afbeeldingen verkleinen.

Spijtig genoeg kan ik op je link geen afbeelding zien (waarschijnlijk moet ik eerst lid zijn), maar is het probleem de miniatuurweergave zelf? Zoja, dan kan je deze voor het Mobiel thema nog extra verkleinen door bij sjablonen & thema's => *GoMobile thema* => global.css, bij img.attachment het volgende bij Extra CSS-eigenschappen toe te voegen:
max-width: 20%;
(Waarbij de 20 kan aangepast worden naar wat je zelf wil bekomen.)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-22-2012, 07:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-22-2012 om 08:08 PM door check.)
Bericht: #3
RE: Mobiele plugin border
(11-22-2012 07:00 PM)koenwi schreef:  De GoMobile plugin gaat normaal zelf al de afbeeldingen verkleinen.

Spijtig genoeg kan ik op je link geen afbeelding zien (waarschijnlijk moet ik eerst lid zijn), maar is het probleem de miniatuurweergave zelf? Zoja, dan kan je deze voor het Mobiel thema nog extra verkleinen door bij sjablonen & thema's => *GoMobile thema* => global.css, bij img.attachment het volgende bij Extra CSS-eigenschappen toe te voegen:
max-width: 20%;
(Waarbij de 20 kan aangepast worden naar wat je zelf wil bekomen.)

Kijk dat heeft geholpen! Super!

Hey dat is vreemd. Iedereen moet gewoon de foto's kunnen zien ook al zijn ze niet ingelogd.

Weet jij deze optie te vinden?



Wat nu vreemd is dat hij in het ene topic het wel laat zien en de andere de foto's niet laat zien:

EDIT: Bijlagen laat hij niet zien. Foto's die gelinkt zijn van een andere url wel.

Nu alleen nog weten waar dit in te stellen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-22-2012, 08:13 PM
Bericht: #4
RE: Mobiele plugin border
Je moet eens kijken bij gebruikers & groepen => groepen => Guests => forums & berichten en daar 'Leden mogen bijlagen downloaden' aanvinken.

Daarnaast kan je deze rechten ook nog eens bewerken bij forums & berichten => *forum* => rechten => eigen rechten instellen. Daar kan je het bv. weer terug uitvinken voor een bepaald forum onderdeel mocht dit nodig zijn.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-22-2012, 08:51 PM
Bericht: #5
RE: Mobiele plugin border
(11-22-2012 08:13 PM)koenwi schreef:  Je moet eens kijken bij gebruikers & groepen => groepen => Guests => forums & berichten en daar 'Leden mogen bijlagen downloaden' aanvinken.

Daarnaast kan je deze rechten ook nog eens bewerken bij forums & berichten => *forum* => rechten => eigen rechten instellen. Daar kan je het bv. weer terug uitvinken voor een bepaald forum onderdeel mocht dit nodig zijn.

Ok top.

Ben er even uit geweest dus moet er weer even inkomen. Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)