Het is nu 03-28-2024, 04:23 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plugin - Multiple Registrations Detector
12-13-2012, 11:45 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-13-2012 om 11:48 PM door Flitsie.)
Bericht: #1
Plugin - Multiple Registrations Detector
Hoi,
Multiple Registrations Detector gebruik ik, nu is mijn vraag hoe kun je deze aanpassen?

Bij het gebruik krijg je een lijst van gebruikers die op het zelfde IP adres meerderen accounts hebben, graag zou ik willen zien dat er een mogelijkheid is dat je deze allemaal gelijk kunt selecteren om deze van de site te verwijderen.

Nu werkt het als volgt:

Zoeken naar gebruikers met het zelfde IP adres.

[Afbeelding: lijst_1.jpg]
Dan selecteer ik een IP adres en zoek in gebruikers van de site.

Zoeken op IP: 178.32.144.71 in gebruikers en groepen.

en krijg dan een lijst (met de keuzen in tabel) waarbij verschillende namen op het adres 178.32.144.71 (IP van en spammer) staan en kan dan wel deze selecteren en verwijderen of bannen.

eigenlijk wil ik al bij de eerste lijst kunnen selecteren en al deze personen verwijderen of bannen.

Mijn vraag is dus hoe kan je dit mogelijk maken (Plugin Script aanpassen? Maar hoe met al die hooks).

grtz...
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-14-2012, 07:08 PM
Bericht: #2
RE: Plugin - Multiple Registrations Detector
Hey

Dat is zeker mogelijk. Smile
Als bijlage vind je een aangepaste versie van de plugin waar er een kolom is bijgevoegd voor inline moderatie zodat je meerdere gebruikers direct kan verwijderen, bannen, activeren,....


Bijlagen
.php  mrd.php (Grootte: 10.98 KB / Aantal keer gedownload: 429)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-14-2012, 07:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-14-2012 om 08:19 PM door Flitsie.)
Bericht: #3
RE: Plugin - Multiple Registrations Detector
Hartelijk dank ga het uitproberen.

Grtz..
(12-14-2012 07:49 PM)Flitsie schreef:  Hartelijk dank ga het uitproberen.

Grtz..

Ben het aan het uitproberen.
Als volgt:

Werkt goed, in de instellingen bij mij staat dat hij 20 gebruikers in een scherm laat zien, nu loop ik iets voor uit op de plug-in aanpassing.

Wanneer ik in het overzicht met die extra kolom alles selecteer ( meer dan 1500, zijn spammers) dan gaat hij naar de leden lijst met daarin 20 leden uit de lijst ( zo zal het bij mij wel ingesteld staan als overzicht van leden) met het zelfde IP adres als visite kaartje, ik verander dat als tabel en selecteer deze en laat deze leden verwijderen en dan worden er 20 verwijderd na het verwijderen keert het scherm terug naar een leden lijst en selecteer ik weer 20 leden om te verwijderen het lijkt dat deze plug-in niet direct uit het eerste scherm alle leden (1500) direct verwijderd maar dat kan aan mijn instellingen werken, alles samen gevat heb ik liever dat er 20 tegelijk verwijderd worden als 1 of 2 leden.

Hartelijk dank voor deze aanpassing van deze plugin.

Grtz
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-14-2012, 08:38 PM
Bericht: #4
RE: Plugin - Multiple Registrations Detector
Je kan sowieso al bij gebruikers & groepen => weergavecriteria => weergavecriteria beheren => Alle gebruikers, bij 'Aantal resultaten per pagina' (tijdelijk) een groter aantal plaatsen. Dan kan je ook meer leden tegelijk verwerken.

Maar bij de plugin pagina selecteer je alle gebruikers en kies je onderaan diezelfde pagina bij inline moderatie voor 'verwijder gebruikers'? En geeft hij in de stap erna ook al maar 20 gebruikers of meer? (dus in die tekst: Bent u zeker dat u deze 20 gebruiker(s) wil verwijderen? Dit kan niet meer ongedaan gemaakt worden.) Want normaal hoor je pas op de pagina met visitekaarten uit te komen nadat de gebruikers al verwijderd zijn en bij jou lijkt het andersom te zijn.

Welke anti-spam plugins gebruik je momenteel al? Want dat zijn best wel veel spammers, wat eigenlijk niet zou mogen zijn.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-14-2012, 09:02 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-14-2012 om 09:15 PM door Flitsie.)
Bericht: #5
RE: Plugin - Multiple Registrations Detector
Heb deze al op 100 gezet.

Zoals ik al gelezen heb zijn er ook slapers tussen volgens stopforumspam.com en anderen, even toe gegeven ben ik wat laat met het antie spammen begonnen, had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan maar het is nu zo, ik gebruik nu wat er op MyBB zoal te vinden is om spammers te voor komen is, met api key enz... op dit moment krijg ik geen spammers meer (al hoe wel kloppen zij wel aan mij deur om zich te registreren(, maar wil wel die wel geregistreerd zijn verwijderen

Grtz...
Weet dat je ook in de sql database heel snel van deze spammers of kunt komen door veel te verwijderen, maar dan zullen leden zich op nieuw moeten aan melden die geen kwaad willen, als uiteindelijk dit allen de mogelijk is dan zal het maar moeten met het oog wat er nog kan komen, maar dat is vooruit lopen op wat er aan berichten die geplaatst kunnen worden aan advertentie voor anderen dingen als waar ik mijn site heb opgezet.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)