Het is nu 04-25-2024, 06:26 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe rank je iemand op Mybb ?
02-03-2013, 02:33 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-03-2013 om 02:35 PM door Jonas.)
Bericht: #1
Hoe rank je iemand op Mybb ?
Ik heb hier gisteren MYBB gedownload en geinstaleerd en topic's geistaleerd
Maar plots
Ging ik MOD's toevoegen..
Maar ik vond nergens waar ?
Waar moet ik iemand MOD maken ?
en dan nog 1 ding !
Hoe verander je deze tekst ?



Hello World!
This is a sample MyBB Plugin (which can be disabled!) that displays this message on all pages.

Ik wil hier een andere tekst !
Ik heb die pluging geinstaleerd
Groeten
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-03-2013, 03:30 PM
Bericht: #2
RE: Hoe rank je iemand op Mybb ?
Welkom!

Op het beheerdersCS => gebruikers & groepen, kan je op een gebruiker klikken. Daarna kies je voor de tab 'profiel' en bij 'Eerste gebruikersgroep' (of extra gebruikersgroepen) kan je iemand in een andere groep stoppen (die dan andere rechten heeft.) Wanneer je iemand 'super moderator' maakt kan die alle fora mee beheren. Indien je iemand gewoon 'moderator' maakt kun je daarna bij forums & berichten => *forum* => tab 'moderators', de groep (of rechtstreeks een individuele gebruiker) als moderator toevoegen voor een bepaald forum.

De 'Hello world' plugin is slechts een voorbeeld voor ontwikkelaars en doet dus niets anders dan overal 'hello world' op elke pagina plaatsen bovenaan. Hij is dus eigenlijk niet geschikt voor gebruik en als je graag berichten wil tonen (zoals wij hier op de indexpagina van het forum bv.) kan beter andere plugins daarvoor gebruiken zoals: http://mods.mybb.com/view/board-messages

(Indien je de hello world plugin toch wil gebruiken moet je de tekst aanpassen bij inc/plugins/hello.php)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-03-2013, 05:05 PM
Bericht: #3
RE: Hoe rank je iemand op Mybb ?
(02-03-2013 03:30 PM)koenwi schreef:  Welkom!

Op het beheerdersCS => gebruikers & groepen, kan je op een gebruiker klikken. Daarna kies je voor de tab 'profiel' en bij 'Eerste gebruikersgroep' (of extra gebruikersgroepen) kan je iemand in een andere groep stoppen (die dan andere rechten heeft.) Wanneer je iemand 'super moderator' maakt kan die alle fora mee beheren. Indien je iemand gewoon 'moderator' maakt kun je daarna bij forums & berichten => *forum* => tab 'moderators', de groep (of rechtstreeks een individuele gebruiker) als moderator toevoegen voor een bepaald forum.

De 'Hello world' plugin is slechts een voorbeeld voor ontwikkelaars en doet dus niets anders dan overal 'hello world' op elke pagina plaatsen bovenaan. Hij is dus eigenlijk niet geschikt voor gebruik en als je graag berichten wil tonen (zoals wij hier op de indexpagina van het forum bv.) kan beter andere plugins daarvoor gebruiken zoals: http://mods.mybb.com/view/board-messages

(Indien je de hello world plugin toch wil gebruiken moet je de tekst aanpassen bij inc/plugins/hello.php)

Ik zal ze toch gebruiken
En heel erg bedankt voor je goede uitleg
Kan je het topic SLUITEN ?
Bedankt
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)