Het is nu 04-20-2024, 09:07 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Discussie is gesloten 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[opgelost] Berichten verplaatsen
02-22-2010, 11:12 AM
Bericht: #1
[opgelost] Berichten verplaatsen
Hoi,

Hoe kan ik als moderator berichten die onder de verkeerde discussie staan verplaatsen naar een andere discussie?

Een discussie verplaatsenlukt wel, maar een bericht????????

Gert
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-22-2010, 01:04 PM
Bericht: #2
RE: Berichten verplaatsen
Als een bericht dan een nieuwe topic moet worden, dan moet het volgende gebeuren:
Selecteer het bericht » Directe berichtmoderatie: Splitsen » dan is het een nieuwe topic en dan kan je hem gewoon verplaatsen naar waar je wilt

Mvg
Paul
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-22-2010, 01:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-22-2010 om 02:11 PM door Gert.)
Bericht: #3
RE: Berichten verplaatsen
Kan ik het dan ook verplaatsen zodat het een bericht wordt in een andere discussie maar onder hetzelfde forum?
Wordt er dan ook een bericht achter gelaten waar het bericht naartoe verplaatst is? Dat gebeurt wel bij het verplaatsen van een discussie.

Gert
Het is niet eenvoudig een bericht in een discussie te verplaatsen naar een andere discussie waar al berichten in staan. Als volgt lukt het.

Het te verplaatsen bericht ga je splitsen van de discussie. Hierdoor ontstaat een nieuwe discussie in het forum. Maar je wilt dit als bericht in een andere discussie. Dus ga je de nieuwe discussie samenvoegen met de discussie waar je het bericht wilt hebben. Dan moet je wel de oude discussie gaan samenvoegen en dus de link van de nieuwe discussie (de gesplitste discussie) invoegen op je samenvoeg scherm.

Klinkt allemaal ingewikkeld maar rechtstreeks wil niet en zo lukt het.

Gert
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-23-2010, 03:05 PM
Bericht: #4
RE: Berichten verplaatsen
Ik zie al dat je het is opgelost.

Mvg
Paul
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Discussie is gesloten 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)