Het is nu 04-24-2024, 05:41 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[HELP] Plugin in doen [HELP]
02-17-2013, 03:17 PM
Bericht: #1
[HELP] Plugin in doen [HELP]
Hey

Ik heb en probleem ik heb dit gedaan heb ik van en andere topic

RE: Plugin installeren
Geen probleem. Mijn uitleg is ook niet zo ontzettend duidelijk vind ik zelf. Ik ga eens een goede howto moeten maken ervan.

Maar het is niet zo heel moeilijk. Je zoekt dus een mooi thema ergens (meestal mods.mybb.com), in zo'n download zit een .xml bestand. Dat moet je dus naar bladeren (plaats het dus best even op je bureaublad bv.) via het beheerdersCS => sjablonen & thema's => thema's importeren. Kies onderaan ook voor 'versieverschillen negeren'. De afbeeldingen in de download upload je gewoon naar je forum root. (via ftp dus.) En het thema is vanaf dan beschikbaar.

Voor de plugins hetzelfde: je zoekt er één op mods.mybb.com, je download deze en upload deze weer naar je forum root (via ftp dus.) Daarna zal de plugin verschijnen bij instellingen => invoegtoepassingen (menu links), waar je hem kan activeren. Bij instellingen kan je daarna de meeste plugins nog wat configureren.

Maar IK wouw deze er op doen

Gedaan

(Plugin link)
En Toen kwam dit
/home/bwnlovs/domains/minecraftnet.nl/public_html/forum/inc/languages/dutch/admin/vipmembership.lang.php does not exist

In beeld Hoe kan dat?

Of heb ik het verkeerde geupload
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:23 PM
Bericht: #2
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
Je moet de taalbestanden kopiëren. Bij de plugin zit een mapje inc/languages/english, dat moet je kopiëren, 'english' hernoemen naar 'dutch' en ook uploaden naar de map inc/languages op je forum. (Soms staat er bij de plugin download ook een vertaling bij, dan kan je die gebruiken. Indien dan kopieer je zoals hier beschreven de Engelse map.)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:24 PM
Bericht: #3
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
He ik snap je niet sorry
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:26 PM
Bericht: #4
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
- download de plugin
- in die download zit een map inc/languages/english
- plaats de map 'english' op je pc
- hernoem 'english' naar 'dutch'
- upload via ftp deze map naar inc/languages/ op je forum.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-17-2013 om 03:32 PM door daanie.)
Bericht: #5
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
IK kan alleen maar op me pc downloaden en dan naar me webhost sturen
Dus dan hoe moet je het dan uploaden?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:35 PM
Bericht: #6
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
Op dezelfde manier als je het forum ooit geüpload hebt. Ofwel heb je een ftp client (zoals filezilla) waar je mee naar je forum kan gaan (dan sleep je het mapje gewoon naar daar.) of anders via een webinterface van je webhost. Als die geen mapjes kan uploaden kan je even kijken welke bestanden er in het mapje zitten en die gewoon 1-voor-1 uploaden op diezelfde locatie op je forum. (dat zijn er meestal maar 1 of 2)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:38 PM
Bericht: #7
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
Ik heb het nooit geupload ik heb en webhost met Directadmin en daar heb ik het zo geinstalleerd maar ik moest toen maar allen ww en me gebruikersnaam bedenken en dat was wel alles
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:42 PM
Bericht: #8
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
Hoe je de plugin geüpload hebt dan. Maar via directamdmin log je in. Je kiest voor files, je klikt op public_html > forum > inc > languages > dutch > admin

Daar kies je onderaan voor 'upload files ...' en je bladert op je pc naar 'vipmembership.lang.php' (Dat is het taalbestand dat in inc/languages/english/admin/ zit, best plaats je dit even op een plaats dat je er makkelijk naartoe kan bladeren.), waarna je het kan uploaden.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:48 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-17-2013 om 03:53 PM door daanie.)
Bericht: #9
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
ZO?
[Afbeelding: 35ksw05.jpg]
OMG Ik zit nu ook vast in mobile Version
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2013, 03:57 PM
Bericht: #10
RE: [HELP] Plugin in doen [HELP]
Ja, maar dan wel bij inc > languages > dutch > admin (dus eerst 1x ../UP a level en dan languages ...)
En even tussendoor: wanneer je op je beheerdersCS naar instellingen => taalpaketten (menu links) gaat. Welke versie voor Nederlands heb je dan?

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)