Het is nu 04-25-2024, 04:58 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aanmelden
04-04-2013, 09:25 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-05-2013 om 08:49 AM door henkieman.)
Bericht: #1
aanmelden
hallo

als ik mij aanmeld als admin of een andere gebruiker krijg ik een scherm met allemaal brei in beeld en de file die in de url staat is members.php
hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is

mvg

henk


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-04-2013, 09:31 PM
Bericht: #2
RE: aanmelden
Heb je een link, screenshot,... of iets wat 'allemaal brei' concreter maakt?

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-05-2013, 08:50 AM
Bericht: #3
RE: aanmelden
(04-04-2013 09:31 PM)koenwi schreef:  Heb je een link, screenshot,... of iets wat 'allemaal brei' concreter maakt?

bijlage toegevoegd
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-05-2013, 09:14 AM
Bericht: #4
RE: aanmelden
Dat was inderdaad nog vrij goed verwoord.
Probeer al eens member.php opnieuw te uploaden, als je plugins hebt kan je deze ook eens proberen uit te schakelen en testen of je dan wel correct kan inloggen. (Dus inloggen in het beheerdersCS => instellingen => algemeen => 'Alle plugins uitschakelen')
Je kan daar ook eens bij hulpmiddelen & onderhoud => bestandscontrole nakijken of alle andere bestanden ok zijn en indien je een ander thema gebruikt eens terug het standaard thema aanzetten en testen of je daarmee wel kan inloggen.

Is het een nieuwe installatie of is het probleem pas later ontstaan (en heb je dan resent iets veranderd?) Heb je een link naar je website?

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-05-2013, 11:22 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-05-2013 om 11:23 AM door henkieman.)
Bericht: #5
RE: aanmelden
(04-05-2013 09:14 AM)koenwi schreef:  Dat was inderdaad nog vrij goed verwoord.
Probeer al eens member.php opnieuw te uploaden, als je plugins hebt kan je deze ook eens proberen uit te schakelen en testen of je dan wel correct kan inloggen. (Dus inloggen in het beheerdersCS => instellingen => algemeen => 'Alle plugins uitschakelen')
Je kan daar ook eens bij hulpmiddelen & onderhoud => bestandscontrole nakijken of alle andere bestanden ok zijn en indien je een ander thema gebruikt eens terug het standaard thema aanzetten en testen of je daarmee wel kan inloggen.

Is het een nieuwe installatie of is het probleem pas later ontstaan (en heb je dan resent iets veranderd?) Heb je een link naar je website?

hallo

ik zal de dingen die je aandraagt gaan proberen en het forum die draait nog via mamp anders had ik de link gemeld maar helaas
bedankt voor je reactie
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)