Het is nu 03-28-2024, 08:14 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 1 stem(men) - gemiddelde waardering is 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diverse vragen
10-10-2014, 11:33 AM
Bericht: #331
RE: Diverse vragen
OK bedankt koen!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-10-2014, 05:26 PM
Bericht: #332
RE: Diverse vragen
GeoLeaks, zou ik mogen weten wat je forum link is?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-11-2014, 10:30 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-12-2014 om 07:28 PM door GeoLeaks.)
Bericht: #333
RE: Diverse vragen
Een andere vraag Koen:

Ik heb de sharetopic plugin geinstalleerd:

http://mods.mybb.com/view/share-topics-i...l-networks

Misschien dat je even wil meekijken (gelijk voor Yorne de link) in een willekeurig topic:

http://www.geoleaks.nl/forum/Thread-Star...n-BaseCamp

Het ´share on en de 3 icoontjes´ staan op een mooie plaats onder het topic, netjes verticaal gecentreerd. Boven het topic zou het een stukje hoger mogen voor de netheid. Kan je misschien aangeven waar dit aan te passen is?



EDIT: ik heb nog een andere vraag over het ingebouwde waarschuwingssysteem:

Bij ´gebruiker informeren´ wil ik de teksten van de onderwerpregel en de inhoud van het bericht veranderen. Enig idee waar dit te doen is?



EDIT: ik ben ook nog op zoek naar een ´bedankt´ button voor de Thank You Like You plugin, voor default theme. Verder zoek ik een nederlandse versie van het taalbestandje thankyoulike.lang.php. Is die er misschien? Anders wordt het handmatig aanpassen Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-13-2014, 07:49 PM
Bericht: #334
RE: Diverse vragen
Bij de instellingen van de plugin op je beheerdersCS kan je de stijl aanpassen.
Daar zou je background: none repeat scroll 0 0 #FFFFFF; en border: 1px solid #FFFFFF; kunnen weghalen.

Kan je een stukje tekst dat je graag zou willen veranderen citeren? Dan weet ik zeker welk stuk je bedoeld.

Ik zal eens kijken dat ik er een vertaling van heb. Wij hebben ook wel like knoppen gebruikt, maar ik vrees van andere plugins.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-14-2014, 08:11 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-17-2014 om 07:21 AM door GeoLeaks.)
Bericht: #335
RE: Diverse vragen
(10-13-2014 07:49 PM)koenwi schreef:  Bij de instellingen van de plugin op je beheerdersCS kan je de stijl aanpassen.
Daar zou je background: none repeat scroll 0 0 #FFFFFF; en border: 1px solid #FFFFFF; kunnen weghalen.

In de onderste regel staat nu:

Citaat: <style> .sharetopics {display:inline;margin-left:5px;background:#ffffff;border:1px solid #ffffff;padding:5px;}

Wat zou dat dan moeten worden?

(10-13-2014 07:49 PM)koenwi schreef:  Kan je een stukje tekst dat je graag zou willen veranderen citeren? Dan weet ik zeker welk stuk je bedoeld.

Dit punt is inmiddels opgelost. Wel zag ik dat een waarschuwing als PB naar de gebruiker wordt verstuurd. Is dit ergens te veranderen, zodat het per mail en PB gebeurd?

(10-13-2014 07:49 PM)koenwi schreef:  Ik zal eens kijken dat ik er een vertaling van heb. Wij hebben ook wel like knoppen gebruikt, maar ik vrees van andere plugins.

De vertaling is gelukt. Voor de knop heb ik een andere gebruikt die er redelijk op lijkt, staat ook in de bijlage. Dus ook deze is opgelost.


Bijlagen Afbeeldingen
   
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-21-2014, 04:28 PM
Bericht: #336
RE: Diverse vragen
iemand?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-09-2014, 10:27 AM
Bericht: #337
RE: Diverse vragen
Ik had nog wat vragen, zie boven. Jammer genoeg nog niet verder gekomen.

Ik wil ook de tekst bij diverse subfora ´Dit forum wordt gemodereerd door: Moderator´ vervangen door de werkelijke namen. Is dit ergens aan te passen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-09-2014, 10:50 AM
Bericht: #338
RE: Diverse vragen
Heb je geprobeerd om alles van background & border weg te halen daar? Dus in jouw geval is het background-deel: background:#ffffff;

Op je beheerdersCS => instellingen => taalpakketten (menu links) => *nederlands bewerken*, kan je in 'forumdisplay.lang.php': 'moderated_by' en in 'global.lang.php': 'forumbit_moderated_by' wijzigen. Als je al de tekst daar weghaalt worden op de indexpagina en op forumdisplay enkel de namen van de moderators weergeven.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-09-2014, 11:40 AM
Bericht: #339
RE: Diverse vragen
Met betrekking tot de laatste alinea gaat niet werken. Beide velden heb ik leeggehaald en er blijft ´Moderator´ staan bij elk subforum. De namen komen er ook niet te staan. Mooiste zou zijn als ´Moderator´ zou verdwijnen er een rechtstreekse koppeling komt naar de moderator en administrator groep, zodat het bij wisselingen gelijk wordt aangepast. Is dat mogelijk koen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-09-2014, 08:18 PM
Bericht: #340
RE: Diverse vragen
Ik had het enkel getest met een gebruiker en niet met een groep, daar toont het inderdaad gewoon de groepsnaam. Je kan het wel volledig uitschakelen bij instellingen => beginpagina => 'lijst met moderators weergeven'.

Om echt de namen van de mods te weergeven moet ik even nakijken of er al iets bestaat of welke mogelijkheden er zijn.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)