Het is nu 03-29-2024, 03:26 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inloggen wordt toch niet onthouden hoe kan dit????
04-28-2010, 11:45 PM
Bericht: #1
Inloggen wordt toch niet onthouden hoe kan dit????
Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem en kom er zelf niet uit (heb van alles al nagegaan) Ik heb het vinkje aanstaan dat hij mijn inlog gegevens moet onthouden en toch als ik de internet browser heb afgesloten en vervolgens weer open en naar mijn forum ga moet ik steeds opnieuw inloggen. Dit werkte een enige tijd geleden gewoon en kon ik 100x mijn internet browser sluiten en opnieuw starten dan hoefde ik niet in te loggen.

Nu is dit opeens wel het geval en moet ik steeds naar het sluiten van mijn browser opnieuw inloggen (ik gebruik Firefox)

Hoe krijg ik dit weer werkend dat die dit onthoudt?????

Bedankt alvast!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-29-2010, 10:45 AM
Bericht: #2
RE: Inloggen wordt toch niet onthouden hoe kan dit????
Hmmm......Confused niet echt veel activiteit hier op dit forum Huh
Dan maar op het vertrouwde mybboard.com de vraag stellen..
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-08-2011, 09:05 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-08-2011 om 09:47 PM door Iris.)
Bericht: #3
RE: Inloggen wordt toch niet onthouden hoe kan dit????
Ook ik heb dit probleem... gebruik ook firefox.
(04-29-2010 10:45 AM)Falcon schreef:  Hmmm......Confused niet echt veel activiteit hier op dit forum Huh
Dan maar op het vertrouwde mybboard.com de vraag stellen..

Nochtans vind ik persoonlijk dat hier vrij snel op alle vragen geholpen wordt hoor.. super forum hier!

http://www.PspDesign.be Waar men kan leren werken met het programma Paint Shop Pro
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-09-2011, 01:20 AM
Bericht: #4
RE: Inloggen wordt toch niet onthouden hoe kan dit????
Dit kan mogelijk een probleem zijn die wordt veroorzaakt door cookies.
Probeer eens of je in een andere browser of zelfs computer hetzelfde probleem ondervindt.
Een mogelijke oplossing kan zijn dat je je cookies verwijderd en zodoende geforceerd wordt om opnieuw in te loggen. Sluit hierna je browser na wat pagina's te hebben geopend, en ga hierna opnieuw weer naar je forum. Stuit je opnieuw op dit probleem dan is het mogelijk dat je bij het updaten naar de laatste software enkele bestanden niet geheel juist op je server hebt gekregen.
Wat mij het is opgevallen is dat de javascript bestanden vaak de oorzaak zijn. Als je in ieder geval niet bang bent uitgevallen kun je in het uiterste geval ook alle bestanden opnieuw uploaden naar je server. (vers gehaald van mybb natuurlijk.) Pas in ieder geval op dat je hierbij niet je config bestand niet overschrijft. (forum/inc map) Als dat allemaal niks uithaald weet ik zo 123 ook even niet wat een oplossing kan zijn. Ik zou in elk geval eerst de cookies eens proberen te verwijderen, dit heeft mijzelf ook vaak geholpen als ik zoiets had. Ik gebruik chrome als browser en daar raken heel af en toe deze cookies wel eens corupt, dit zal ook vast wel gebeuren in firefox en andere browsers! Wink Hopelijk helpt dit een beetje!

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)