Het is nu 03-28-2024, 05:15 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forum volledig integreren in je Layout
05-03-2010, 09:51 PM
Bericht: #1
Forum volledig integreren in je Layout
hallo,

is het met Mybb mogelijk je forum volledig te integreren in je website?

Ik wil het hebben zoals http://www.fifavoetbal.net die hebben dat wel gedaan lijkt wel. want dit is de link naar het forum: http://www.fifavoetbal.net/forum/

Weet iemand hoe ik dit kan doen met Mybb?

groet,
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-04-2010, 12:56 AM
Bericht: #2
RE: Forum volledig integreren in je Layout
Als ik dit zo even snel bekijk, dan denk ik niet dat het forum daar is geïntegreerd in de site zelf.
Ze hebben daar wel hun best gedaan om het passend te houden, maar dat kun je in principe altijd vrij eenvoudig zelf doen. Alle middelen zitten gewoon in de admin van je forum om zaken op elkaar te kunnen laten lijken. (CSS en Template) Op mijn eigen website probeer ik het ook zo uniform mogelijk te laten zijn, ben nog niet helemaal klaar ermee, maar zijn al flink op weg. Je moet er gewoon tijd in steken. Verder bestaan er wel mogelijkheden meen ik om het forum letterlijk in je site te krijgen, maar dan moet je ook echt verstand van php hebben, en denk dat je dan dit hier niet zou hebben gevraagd... Wink

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-06-2010, 12:46 AM
Bericht: #3
RE: Forum volledig integreren in je Layout
(05-04-2010 12:56 AM)knol schreef:  Als ik dit zo even snel bekijk, dan denk ik niet dat het forum daar is geïntegreerd in de site zelf.
Ze hebben daar wel hun best gedaan om het passend te houden, maar dat kun je in principe altijd vrij eenvoudig zelf doen. Alle middelen zitten gewoon in de admin van je forum om zaken op elkaar te kunnen laten lijken. (CSS en Template) Op mijn eigen website probeer ik het ook zo uniform mogelijk te laten zijn, ben nog niet helemaal klaar ermee, maar zijn al flink op weg. Je moet er gewoon tijd in steken. Verder bestaan er wel mogelijkheden meen ik om het forum letterlijk in je site te krijgen, maar dan moet je ook echt verstand van php hebben, en denk dat je dan dit hier niet zou hebben gevraagd... Wink

Heb even gekeken maar zoals jij het hebt gedaan vind ik het wel netjes.
Is daar ergnes een handleiding voor ofzo?:O
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-06-2010, 01:30 AM
Bericht: #4
RE: Forum volledig integreren in je Layout
Eigenlijk is dat niet zo heel ingewikkeld, al heb ik dit niet persoonlijk gedaan.
Normaal gesproken deed ik het wel hoor... in ieder geval, het is voornamelijk een kwestie van kleuren op elkaar afstemmen, dezelfde header gebruiken, en het menu zoals ik daar heb kun je in principe gewoon in je template plakken. Handleidingen, nee, of je moet in de Wiki van MyBB gaan snuffelen, daar zal ook zeker veel informatie te vinden zijn.
http://wiki.mybboard.net/index.php/Admin..._Templates

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-06-2010, 04:37 PM
Bericht: #5
RE: Forum volledig integreren in je Layout
zou jij dit voor mij kunnen verwezenlijken tegen een vergoeding?
Of weet jij iemand die dit voor mij zou willen doen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-06-2010, 09:18 PM
Bericht: #6
RE: Forum volledig integreren in je Layout
Ik heb je even een pb gestuurd hoorWink

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)