Het is nu 04-18-2024, 06:41 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Installatie gebruikinformatie
12-23-2014, 06:40 PM
Bericht: #1
gebruikinformatie
Geen probleem maar vragen voordat ik dit forum ga gebruiken

Ik gebruik voor al mijn website Wordpress. Ik kan daar echter geen goed forum bij vinden. Nu zag ik deze forumsoftware en dat ziet er goed uit. Ik heb echter wat vragen alvorens tot installatie over te gaan. Dat zijn:

Ik zie dat de tijd in AM en PM wordt weergegeven, kan dat ook aangepast worden naar het 24 uur formaat?

Kunnen standaard gebruikers toestemming krijgen om foto's en video's te uploaden? Niet d[/php]oor een URL in te geven maar vanaf de PC in een upload. De foto's moeten dan in het bericht worden opgenomen, niet als bijlage.

Kunnen iconen worden uitgeschakeld? Ik zie hier bijvoorbeeld een optie om php code te bewerken of toe te voegen, lijkt me niet handig voor mijn gebruikers.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-23-2014, 07:03 PM
Bericht: #2
RE: gebruikinformatie
Jazeker, de tijdweergave kan via het beheerdersCS => instellingen => Datum en tijd gewijzigd worden. Voor een 24u formaat kan je tijdweergave daar wijzigen in: H:i (hoofdlettergevoelig)

Gebruikers kunnen afbeeldingen van hun pc uploaden als bijlage, maar ze krijgen dan ook meteen de optie om het in te voegen in het bericht zelf. Er zijn ook talloze plugins die de foto's mooier laten weergeven zodat ze vergroten als je er op klikt. Wij gebruiken daar hiervoor bv. de Shadowbox.js-plugin.

Als ik het goed begrijp wil je bepaalde opties in de editor uitschakelen? Veel rechten kan je via instellingen meegeven en anders kan je in het editor bestand altijd een lijntje code weghalen waardoor een knop niet weergeven wordt.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-23-2014, 07:06 PM
Bericht: #3
RE: gebruikinformatie
(12-23-2014 07:03 PM)koenwi schreef:  Jazeker, de tijdweergave kan via het beheerdersCS => instellingen => Datum en tijd gewijzigd worden. Voor een 24u formaat kan je tijdweergave daar wijzigen in: H:i (hoofdlettergevoelig)

Gebruikers kunnen afbeeldingen van hun pc uploaden als bijlage, maar ze krijgen dan ook meteen de optie om het in te voegen in het bericht zelf. Er zijn ook talloze plugins die de foto's mooier laten weergeven zodat ze vergroten als je er op klikt. Wij gebruiken daar hiervoor bv. de Shadowbox.js-plugin.

Als ik het goed begrijp wil je bepaalde opties in de editor uitschakelen? Veel rechten kan je via instellingen meegeven en anders kan je in het editor bestand altijd een lijntje code weghalen waardoor een knop niet weergeven wordt.

Nou dan gaan we het avontuur maar aan. Erge positief overigens dat er zo snel een reactie kwam. Ik ga er van uit dat bij technische problemen (onervarenheid van mij) ook hulp geboden wordt. Fijn Kerstdagen gewenst!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)