Het is nu 04-19-2024, 03:23 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merge vanuit PhPBB 3.1.2.. leden kunnen niet inloggen
02-08-2015, 10:01 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-08-2015 om 10:02 PM door HerrUU.)
Bericht: #1
Merge vanuit PhPBB 3.1.2.. leden kunnen niet inloggen
Duidelijke omschrijving van het probleem:
Sinds gisteren heb ik mijn forum overgezet van PhPBB 3.1.2 naar MyBB 1.8.1. Sindsdien kunnen leden niet meer inloggen op het forum. Ikzelf heb geen problemen. Ik heb reeds contact gehad met verschillende leden. Het probleem doet zich voor in verschillende browsers (Chrome, Firefox, IE). de leden hebben hun cookies verwijderd, settings zodanig ingesteld dat de browser cookies aanvaard, geprobeerd om hun wachtwoord te wijzigen, hun wachtwoord door mij laten resetten naar een nieuw wachtwoord, ...

Niets werkt. Ik ben intussen de merge opnieuw aan het uitvoeren in de hoop dat dit iets oplost. Maar ik heb er geen vertrouwen in. Zou jammer zijn dat ik weer terug naar PhPBB zou moeten gaan. Confused

Link naar uw forum/ pagina met het probleem:
http://www.vlaamshobbybrouwforum.be of http://vlaamshobbybrouwforum.be

Screenshot of errorbericht van het probleem:

Ikzelf kan er geen screenshot van maken.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-09-2015, 11:30 AM
Bericht: #2
RE: Merge vanuit PhPBB 3.1.2.. leden kunnen niet inloggen
Op de pagina's staat momenteel een phpBB forum, dus ik kan het zelf niet nakijken. Maar krijgen ze een foutmelding als ze proberen in te loggen of doet het forum alsof ze ingelogd zijn, maar blijkt dit uiteindelijk niet zo te zijn? In het laatste geval staat namelijk waarschijnlijk de url of de cookiegegevens niet helemaal correct ingesteld bij de instellingen.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-09-2015, 01:53 PM
Bericht: #3
RE: Merge vanuit PhPBB 3.1.2.. leden kunnen niet inloggen
Het forum staat inderdaad weer op PhPBB. Het is een actieve community die je niet zomaar effe een paar dagen off-line kan zetten.

Ik zou wel graag overstappen naar MyBB, maar enkel en alleen als ik 100% zeker ben dat mijn leden kunnen inloggen zonder problemen.

De tip over de cookies had ik al op het MyBB.com forum gekregen maar die oplossing werkte niet. Zoals ik al zei, ik heb elke tip geprobeerd die ik op het internet kon vinden maar het probleem lostte zich niet op.

Zou het kunnen dat MyBB merge niet werkt met PhPBB 3.1?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-11-2015, 08:44 AM
Bericht: #4
RE: Merge vanuit PhPBB 3.1.2.. leden kunnen niet inloggen
Ik wil nog even een status update geven van dit onderwerp. Ondertussen ben ik er in geslaagd om een goede merge te kunnen doen. Hiervoor bestaat er een bèta versie van het merge programma voor PhPBB. Je kan dit hier downloaden vanop het MYBB.com forum

Blijf ik nog met een kleine vraag zitten. Ik heb de merge nu uitgevoerd op een folder op mijn website. Aangezien de merge hierop perfect gelukt is, zou ik deze graag behouden en zelfs op deze lokatie (http://vlaamshobbybrouwforum.be/MYBB)

Kan ik nog een update doen met de merge van de laatste stand van mijn forum? Dus de laatste posts en leden toevoegen die erbij zijn gekomen na de merge die ik heb gedaan?
Kan ik dat gewoon met dit merge programma doen door het opnieuw te draaien en voegt het dan gewoon de nieuwe posts en leden toe ipv deze twee keer op te laden?

Bedankt voor jullie hulp
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)