Het is nu 03-28-2024, 11:15 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
database foutmelding
05-01-2015, 03:20 PM
Bericht: #21
RE: database foutmelding
Ik heb heel veel last van gebruikers die fake zijn. Namen als uxeyecbiyoxa ed. Hoe kan ik dit het gemakkelijkste oplossen.

De upgrade van 1.6 naar 1.8, gaat dit soepeltjes of is er nog iets dat ik moet weten?
Alvast bedankt.

groetjes Petoet
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-02-2015, 07:30 PM
Bericht: #22
RE: database foutmelding
(05-01-2015 03:20 PM)Petoet schreef:  Ik heb heel veel last van gebruikers die fake zijn. Namen als uxeyecbiyoxa ed. Hoe kan ik dit het gemakkelijkste oplossen.

De upgrade van 1.6 naar 1.8, gaat dit soepeltjes of is er nog iets dat ik moet weten?
Alvast bedankt.

groetjes Petoet
Ik raad je aan dit door te lezen
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-02-2015, 09:36 PM
Bericht: #23
RE: database foutmelding
Wat gebruik je nu al om valse aanmeldingen te stoppen?
Heb je verborgen captcha aanstaan, maak je gebruik van recaptcha, van de stopforumspam plugin, ....?

Voor de upgrade goed de stappen volgen en op voorhand een backup maken van je database & bestanden zodat je altijd snel kan terugkeren mocht er iets niet goed gaan. De meeste plugins zullen onder 1.8.x ook wel blijven werken, maar als je bepaalde plugins echt nodig hebt kan je dit wel al op voorhand al eens bekijken of ze nog werken.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-03-2015, 08:46 AM
Bericht: #24
RE: database foutmelding
(05-01-2015 03:20 PM)Petoet schreef:  Ik heb heel veel last van gebruikers die fake zijn. Namen als uxeyecbiyoxa ed. Hoe kan ik dit het gemakkelijkste oplossen.

Hier draait inmiddels 1 1/2 jaar deze plugin mee:

http://mods.mybb.com/view/stopforumspam-com-for-mybb

In al die tijd hooguit een of twee spammers er doorheen geglipt en die waren handmatig weer te blokkeren.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-13-2015, 11:11 PM
Bericht: #25
RE: database foutmelding
Dank u, probleem opgelost.
Dan nog een vraagje over de lay out. Onder elk bericht dat er gepost wordt krijg men de knoppen "Deze gebruiker een email sturen" etc. Hoe kan ik dat esthetisch oplossen. Zoals het is op dit forum vind ik al best. Moet ik de knoppen zelf creëren?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)