Het is nu 03-28-2024, 02:36 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlandse Forum Tijd
08-01-2015, 12:14 PM
Bericht: #1
Nederlandse Forum Tijd
Duidelijke omschrijving van het probleem:
Ja ik loop echt al heel lang met dit probleem rond, ik heb heel Google afgezocht, dit hele forum, en overal zeggen ze hetzelfde maar toch werkt dit niet, wat ik heb is +1 UTC en Zomertijd aan, maar hij weergeeft dan 10:00 i.p.v 12:00, hij loopt dus 2 uur achter, ik heb ook al geprobeerd om UTC +3 te doen maar blijft ie op 10:00 staan, de tijd veranderd gewoon niet? Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Bedankt.

Link naar uw forum/ pagina met het probleem:
Heb het op localhost dus is niet echt mogelijk, maar is ook niet nodig.

Screenshot of errorbericht van het probleem:
Lijkt mij niet nodig.


Jordi.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-02-2015, 11:57 AM
Bericht: #2
RE: Nederlandse Forum Tijd
Heb je het probleem in de shoutbox (als je de shoutbox gebruikt)?
Of gewoon heel het forum?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-02-2015, 11:58 AM
Bericht: #3
RE: Nederlandse Forum Tijd
(08-02-2015 11:57 AM)Yorne schreef:  Heb je het probleem in de shoutbox (als je de shoutbox gebruikt)?
Of gewoon heel het forum?

Het is over het hele forum, shoutbox gebruik ik niet.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-02-2015, 02:25 PM
Bericht: #4
RE: Nederlandse Forum Tijd
Je hebt enerzijds de datum & tijd in het beheerdersCS & anderzijds bij de instellingen in je eigen gebruikersCS. Diegene op de admin pagina worden standaard bij nieuwe gebruikers & gasten meegegeven, je eigen tijd wijzig je via je gebruikersCS > instellingen. Hierdoor kan het dus inderdaad zijn dat als je op het beheerdersCS iets wijzigt, je dit niet onder je eigen account zal merken omdat het daar de persoonlijke instellingen voor gebruikt.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-02-2015, 02:26 PM
Bericht: #5
RE: Nederlandse Forum Tijd
(08-02-2015 02:25 PM)koenwi schreef:  Je hebt enerzijds de tijd in het beheerdersCS & anderzijds bij de instellingen in je eigen gebruikersCS. Diegene op de admin pagina worden standaard bij nieuwe gebruikers meegegeven, je eigen tijd wijzig je via je gebruikersCS > instellingen. Hierdoor kan het dus inderdaad zijn dat als je op het beheerdersCS iets wijzigt, je dit niet onder je eigen account zal merken. Zo heb ik het toch altijd ervaren.

Ik zal even gaan uitproberen of dit werkt bij nieuwe accounts.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-02-2015, 02:32 PM
Bericht: #6
RE: Nederlandse Forum Tijd
Als je afmeldt op het forum (dus niet het beheerdersCS), zie je vaak bovenaan ook nog de standaard tijd staan. Dus wijzigingen bij datum & tijd op het BeheerdersCS zie je daar direct als gast. Dat is vaak makkelijker om wat te testen dan telkens opnieuw registeren.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-02-2015, 02:59 PM
Bericht: #7
RE: Nederlandse Forum Tijd
(08-02-2015 02:32 PM)koenwi schreef:  Als je afmeldt op het forum (dus niet het beheerdersCS), zie je vaak bovenaan ook nog de standaard tijd staan. Dus wijzigingen bij datum & tijd op het BeheerdersCS zie je daar direct als gast. Dat is vaak makkelijker om wat te testen dan telkens opnieuw registeren.

Ah kijk eens, problem solved Big Grin
Heel erg bedankt! Nu even 'offtopic' als ik DVZ Shoutbox erin wil zetten, (ik upload de bestanden wel op de goede plaats) dan drukt ik natuurlijk op Install & Activate maar de shoutbox is nergens te zien, zowel bij de standaard MyBB theme als bij me eigen. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)