Het is nu 03-19-2024, 12:40 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wicked4all error registreren
11-24-2015, 01:33 PM
Bericht: #1
wicked4all error registreren
Duidelijke omschrijving van het probleem:

Bij registreren op wicked4all krijg ik :
Foutmelding
•Het door u ingevoerde e-mailadres is verboden. Voer een ander e-mailadres in.
Dit krijg ik ook te zien als ik probeer in te loggen. Dan schiet hij naar persoonlijke instellingen en moet ik opnieuw inloggen (tenminste dat is het enige dat ik kan zien op die pagina. Terwijl ik ingelogd sta.
Dus ik dacht via kennis internet en opnieuw registreren maar dat gaat ook niet.

Link naar uw forum/ pagina met het probleem:

http://www.wicked4all.info

Screenshot of errorbericht van het probleem:
[Afbeelding: zace4vn9jfo.png]

Ik kan niemand van de site zelf bereiken omdat ik niks kan zodra ik ben ingelogd, en niet ingelogd kun je er ook niks.
Wil wel weer normaal gebruik kunnen maken van die site maar dit is onmogelijk voor nu.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-24-2015, 10:12 PM
Bericht: #2
RE: wicked4all error registreren
De beheerder heeft via het beheerdersCS (een deel) van je e-mailadres geblokt, waardoor je niet kan registeren of aanmelden. Maar je kan zo moeilijk bepalen welk deel. Het kunnen bv. alle @outlook.com e-mailadressen zijn of de x2010 of juist jouw e-mailadres.

Dus best een ander e-mailadres gebruiken of contact proberen op te nemen met de beheerder zodat die kan nakijken welk deel er juist geblokt is.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-24-2015, 10:17 PM
Bericht: #3
RE: wicked4all error registreren
Hoi dank je voor je reactie, ik heb al verschillende mailadressen geprobeerd, gmail, outlook, hotmail met en zonder rare tekens erin. Geen 1 mailadres pakt die en degene waar ik toen mee geregistreerd herkend die ook niet.
De beheerder is alleen te bereiken als je ingelogd bent... Wat dus een blokkade op mijn inlog geeft en scherm blijft gelijk aan de onderste afbeelding die ik hierboven heb neergezet.

Dat is best vervelend dat je zonder ingelogd te zijn daar geen bericht kan sturen in geval van dit soort problemen.

Ik blijf proberen en wie weet ziet de beheerder of iemand van die site het hier staan(ik weet hopen op een wonder).
Nogmaals dank Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)