Het is nu 03-28-2024, 01:48 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GamingFora - Je tweede thuis!
01-05-2016, 01:35 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-05-2016 om 01:42 AM door CoD_Saboteur.)
Bericht: #1
GamingFora - Je tweede thuis!
[Afbeelding: logo.png]


Forum Naam: GamingGora - Je tweede thuis!
URL: http://www.gamingfora.nl
Categorie: Gaming, Hobby en vrije tijd
Tags: Gaming, Nieuws, Nieuwe releases, Discussies, Vrije tijd, Plezier

Beschrijving: Een gloednieuw forum waar het allemaal draait om gamen. Heb je een pc of console het maakt niet uit, voor alles kan men terecht op GamingFora. Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, bekijk de nieuwste releases of praat lekker met elkaar over de game die jij op dit moment speelt. Kortom GamingFora - Jouw tweede thuis!


Extra's: Forum is nog in volle gang op het starten. Uiteraard staat er op dit moment dus nog niet veel op. Ik ben nu bezig met de lay-out naar mijn smaak aan te passen, de juiste plug-ins te gebruiken en het meeste werk.... Volledig Mybb te vertalen naar Nederlands. Het talenpakket dat te downloaden is, is helaas voor de laatste versie onvolledig en moet meer als de helft opnieuw vertaalt worden. Hiermee ben ik dus aan de gang en zal hem delen met Mybb als deze geheel klaar is. Verder buiten dit concentreer ik me op de aankleding en forum te vullen zodat deze aantrekkelijk wordt voor de buitenwereld.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)