Het is nu 03-29-2024, 12:26 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Instellingen @ Admin panneel
02-17-2011, 03:27 AM
Bericht: #1
Instellingen @ Admin panneel
Ik heb zojuist een mybb forum geinstalleerd en daar viel mij iets raars op... Als ik naar het adminpanneel ga en dan Instellingen->bordinstellingen dan staan er meerdere dingen waar ik uit kan kiezen, maar elke keuze staat 3 keer weer geven, er staat nu dus:
Discussiebord sluiten
Discussiebord sluiten
Discussiebord sluiten
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Server en...
Server en...
Server en...

Is er misschien die weet wat ik daar aan zou kunnen doen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2011, 02:51 PM
Bericht: #2
RE: Instellingen @ Admin panneel
Mijn schone zoon zegt dat hij vanavond wel even wil kijken hoe hij dit ooit bij mij opgelost had. Als het goed is heb jij hetzelfde probleem als die ik ook gehad heb. Zover ik weet zal er in de database dingen moeten worden aangepast. Vermoedelijk heb je meerdere records in je database. Mogelijk heb je meerdere malen opnieuw geprobeerd te installeren? Enfin, hopelijk kunnen we vanavond meer duidelijkheid geven.

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2011, 03:37 PM
Bericht: #3
RE: Instellingen @ Admin panneel
Kan je bij bordinstellingen => tab 'instellingen bewerken' de dubbels daar niet verwijderen?
Ik weet dat dat een oplossing is als plugins er meermaals staan, dus misschien dat het ook in jouw geval werkt. Anders zal het inderdaad vermoedelijk in de database aanpassen worden.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2011, 04:11 PM
Bericht: #4
RE: Instellingen @ Admin panneel
Ik heb even snel wat anders geprobeerd, Ik heb de database geleegd, de source opnieuw geupload en ben het forum opnieuw wezen instaleren, ondanks dat ik het precies hetzelfde doe heb ik nu in een keer geen last ben het probleem en staat alles er maar 1x, ook na het invoegen van de nederlandse taal bestanden had ik geen problemen, dus alles is nu in orde en werkt naar behoren.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie reacties!

Ik moet zeggen dat ik voor het eerst een mybb forum gebruik, en tot zo ver bevalt het prima!
Ik had er eerst een van phpbb, maar daar komt veel span op (vreemd genoeg alleen bij een phpbb forum?) toen ben ik over gegaan op SMF maar daar zaten toch wel wat bugs in, en nu ga ik over op een mybb...
Ziet er ook een stuk profecioneler uit in het admin panneel hoe je daar de style en alles kunt aanpassen Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-18-2011, 03:31 PM
Bericht: #5
RE: Instellingen @ Admin panneel
Ik gebruik zelf MYBB al meer dan 5 jaar, en eigenlijk maar een paar keer problemen gehad.
Never zoveel als voorheen met phpbb welke toch veel meer problemen had toen. Veel gehacked etc. Met MyBB veel pogingen gehad daartoe, maar tot nog toe.... allemaal mislukt! Smile

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)