Het is nu 03-28-2024, 08:26 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wie was online vandaag en nog een vraag
04-18-2011, 12:36 AM
Bericht: #1
Smile wie was online vandaag en nog een vraag
Hallo,

Graag had ik geweten waar ik deze plugin/mod kan vinden, ik heb al eentje waar je ziet wie online was de laatste 15 minuten maar zou heel graag die hebben van wie online was de afgelopen 24uur.

Wie was online vandaag [Volledige lijst]
26 gebruikers actief in de afgelopen 24 uur (5 leden, van wie 0 onzichtbaar zijn, en 21 gasten).
AirWarrior, Iris, knol, koenwi, Pergano

Graag had ik ook het deel van author op mijn forum gekregen... alleen ik vindt dus niks hierover...

Hoop dat er iemand kan helpen!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-18-2011, 08:25 PM
Bericht: #2
RE: wie was online vandaag en nog een vraag
Hey

Hier heb je alvast de plugin die wij hier gebruiken als bijlage.
(De originele plugin vind je hier, maar de versie in de bijlage bevat al een nederlandse vertaling en werkt op MyBB1.6)

Wat bedoel je juist met 'het deel van author op mijn forum gekregen'?


Bijlagen
.zip  Online today.zip (Grootte: 20.2 KB / Aantal keer gedownload: 394)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-18-2011, 08:58 PM
Bericht: #3
RE: wie was online vandaag en nog een vraag
Alvast bedankt op 1 probleem op te lossen, ik stuur hierbij een print screen met wat ik bedoel met het stuk van author.

[Afbeelding: author.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-18-2011, 10:21 PM
Bericht: #4
RE: wie was online vandaag en nog een vraag
De linkse kolom in je voorbeeld is er normaal altijd. Hier (en standaard op alle nieuwe versies van MyBB) staat deze enkel boven het bericht. (Ik denk dat je dat bedoeld) Indien je deze graag naast je bericht wil zoals in het screenshot kan je dit globaal aanpassen op je beheerdersCS => instellingen => discussies en dan de eerste optie: 'Informatie van auteurs naast berichten weergeven' aanvinken.
(Bestaande gebruikers zullen dit manueel nog moeten aanpassen, de globale instelling is enkel voor nieuwe gebruikers)

Het persoonlijk als gebruiker aanpassen kan je in je gebruikersCS => instellingen wijzigen => bij Weergave-instellingen discussie de eerste optie aanvinken: 'Informatie van auteurs naast berichten weergeven'.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-19-2011, 01:22 AM
Bericht: #5
RE: wie was online vandaag en nog een vraag
Dat was het inderdaad Koenwi, alleen jammer als ik dat nu gebruik kan ik men awards niet meer tonen... (een extra plugin is dit) vond het wel een leuk gadget, je ziet het nog wel in het profiel maar niet meer waar je een bericht plaatst... is daar eventueel een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de hulp en de snelle hulp.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-19-2011, 10:17 AM
Bericht: #6
RE: wie was online vandaag en nog een vraag
Waarschijnlijk kan dit op het BeheerdersCS => thema's en sjablonen => sjablonen (links menu) => *thema's die je gebruikt* => Post bit sjablonen. Vermoedelijk staat daar bij postbit ergens iets van {$awards} en dat moet je op dezelfde plaats in postbit_classic plaatsen.

Indien je daar niets vindt dat er op lijkt zou je even het inc/plugins/award.php bestandje (dat van deze plugin) moeten geven. Dan kan ik de juiste benaming en plaats zien want ik heb deze plugin niet.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-08-2011, 09:02 PM
Bericht: #7
RE: wie was online vandaag en nog een vraag
Dank je wel! Is opgelost hiermee.

Groetjes

http://www.PspDesign.be Waar men kan leren werken met het programma Paint Shop Pro
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)