Het is nu 03-29-2024, 01:44 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jammer
04-19-2011, 11:17 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-19-2011 om 11:20 AM door Iris.)
Bericht: #1
Jammer
Het lijkt erop dat MyBB een heel tof forum is... wij gaan veranderen van phpfusion naar MyBB maar wat ik wel jammer vindt dat is dat alle theme's op elkaar gelijken...
Ok kleur en header en icoontjes en zo kan je aanpassen naar hartelust en dat maakt je eigen site een beetje anders maar de layout tussen de forums enzo is bijna identiek... of zie ik dit helemaal verkeerd?

Mijn ander forum is nog online... MyBB zijn we volop aan het testen... we gaan 's nachts als alles op punt staat veranderen zodat de leden er niet teveel van voelen...
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-19-2011, 02:58 PM
Bericht: #2
RE: Jammer
Je kunt het hele uiterlijk aanpassen zoals je wilt hoor. Er zijn zelfs plugins die je kan voorzien van bijvoorbeeld tabs. Echter, ik ben zelf van mening dat je het best zo min mogelijk plugins zou moeten gebruiken, dit omdat plugins lang niet altijd mee geupdate worden naar de nieuwere versie van de forumsoftware. Ikzelf gebruik MyBB nu al zo'n 5 of 6 jaar, en heb eigenlijk geen klachten. Nooit gehacked of andere problemen, nou ja, bijna nooit. 99% van de problemen die ik gehad heb, en dat zijn er echt heel weinig, waren mijn eigen schuld, onoplettendheid, te moe om eigenlijk een update uit te voeren etc... Hiervoor veel gebruik gemaakt van phpbb en ben zo dankbaar dat ik mybb vond... Alles wat me tegenstond aan phpbb was weg of vele malen beter in mybb. Qua uiterlijk, mjah, volgens mij kun je alles aanpassen hoor. Kijk gerust eens op bv mijn forum, is bepaald niet standaard, en toch, eigenlijk is er maar heel weinig aan gedaan. En dan is mijn forum qua uiterlijk heel simpel, er zijn ontzettend veel templates enzo verkrijgbaar op de officiele website van MyBB zelf! Kijk hier maar eens: http://mods.mybb.com/themes Verder kun je natuurlijk ook zelf uit gaan zoeken hoe het aan te passen is, eigenlijk allemaal binnen de admin te doen! Op die site kun je ook uitvinden hoe dat moet, mogelijk is hier in de wiki ook het een en ander hierover te vinden, maar weet nog niet hoe ver dat is gevorderd.

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-19-2011, 04:48 PM
Bericht: #3
RE: Jammer
Je hebt ook een Design website Knol Smile

http://www.PspDesign.be Waar men kan leren werken met het programma Paint Shop Pro
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-19-2011, 09:54 PM
Bericht: #4
RE: Jammer
Jup, al jaren inmiddels he... Wink Belgen zijn nog in de minderheid, maar ook deze komen nog wel eens langswaaien bij ons. Over het algemeen is het lekker rustig, en toch gezellig. Weinig getrol als je begrijpt wat ik bedoel! Laatste tijd wel veel spammers die zich aanmelden. Heb de optie van de emailbevestiging dit keer maar aangezet om die tegen te houden, dat lijkt wel te werken. Aanmelders zijn een stuk gedaald! (natuurlijk houd ik van leden, maar liever echte dan die nepperds...)

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-20-2011, 12:56 AM
Bericht: #5
RE: Jammer
(04-19-2011 09:54 PM)knol schreef:  Jup, al jaren inmiddels he... Wink Belgen zijn nog in de minderheid, maar ook deze komen nog wel eens langswaaien bij ons. Over het algemeen is het lekker rustig, en toch gezellig. Weinig getrol als je begrijpt wat ik bedoel! Laatste tijd wel veel spammers die zich aanmelden. Heb de optie van de emailbevestiging dit keer maar aangezet om die tegen te houden, dat lijkt wel te werken. Aanmelders zijn een stuk gedaald! (natuurlijk houd ik van leden, maar liever echte dan die nepperds...)
Daar heb je gelijk in Knol. Ik ben nog niet zo lang begonnen met men forum dus hoop dat er wat meer actieve leden bij komen... hoewel in onze regels staat dat men een lesje per twee weken moeten maken, komt dit helaas nog niet zo op gang... ahja alle begin is moeilijk natuurlijk Wink en ja nederlanders of belgen het is allemaal gelijk he Wink mijn zus woont nu trouwens in nederland.

http://www.PspDesign.be Waar men kan leren werken met het programma Paint Shop Pro
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-20-2011, 11:22 AM
Bericht: #6
RE: Jammer
Hoop dat je zus het een beetje weet uit te houden bij ons cultuurbarbaren... Wink
Het geven van verplichtingen op het gebied van lessen en dergelijke ben ik nooit aan begonnen.
Dan wordt het ook wel heel moeilijk denk ik om leden vast te houden of te werven.

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)