Het is nu 03-28-2024, 09:59 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Counter
05-02-2011, 09:09 AM
Bericht: #1
Counter
Hoi,

Hier ben ik dan nogmaals.

Ik ben op zoek naar een counter voor mybb dit niet voor de visits ofzo maar voor het aantal hits en het aantal unieke bezoekers.

Hoop dat er iemand snel kan helpen want zou graag vannacht of morgennacht het nieuwe forum online plaatsen.

Alvast bedankt voor de vele hulp die ik van jullie allemaal krijg.

Liefs
Iris

http://www.PspDesign.be Waar men kan leren werken met het programma Paint Shop Pro
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-02-2011, 03:49 PM
Bericht: #2
RE: Counter
Hey

Ik denk dat je hiervoor beter Google Analytics of gratis varianten voor gebruikt. Deze zijn meestal vollediger qua gegevens dan plugins.

Wij hebben vroeger de visitor stats plugin gebruikt (enkel MyBB 1.4.x), maar bij een iets of wat drukker forum sloeg de plugin meer data op dan de rest van het forum, waardoor we deze vrij snel weer hebben verwijderd.

Voor de rest vind ik ook niet meteen andere plugins die de gegevens bijhouden die jij graag wil.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-02-2011, 10:45 PM
Bericht: #3
RE: Counter
Ook nieuw is in de admin een vorm van een counter.
Je vind deze als je in je admin bent, en de url aanpast naar na je url en dan admin/index.php?module=tools-statistics
De normale weg is: tools and maintenance en dan links onderaan vind je een link statistics.
Verder ben ik het zeker eens met koenwi, analytics is een geniale statsmeter maar wel wat ingewikkeld. Mogelijk levert je website serverprovider zelf ook een statistieken programma die misschien ook al meedraait. Ik zou zeker geen ander soort gebruiken die op je forum aangeven hoeveel bezoekers en dergelijke je al hebt gehad. Van die gratis tellers etc, die zijn vaak leuk, maar houden ook heel vaak onnodig je bezoekers op doordat de laad tijden zeer slecht worden.

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)