Het is nu 04-19-2024, 05:00 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veel vragen over myBB
08-19-2011, 03:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-19-2011 om 03:53 PM door Floris.)
Bericht: #1
Veel vragen over myBB
Laat ik eerst mezelf is voor stellen, ik ben Floris ik ben 15 (bijna 16) jaar oud en heb aardig wat computer ervaring. Ik ben van plan zelf een forum te starten en ik heb gehoord en gelezen dat dit gratis met myBB kan. Nu heb ik myBB gedownload en kom ik er totaal niet uit. Dus vandaar heel veel vragen.

Tja... Zoals ik al zei ik heb heel veel vragen dus bereid je maar alvast voor.

Me eerste vraag is heeft myBB een soort van Control Panel dat je de titel etc. kan invullen.

Me 2e vraag is hoe krijg ik vervolgens myBB online. Heb je hier voor een host nodig of niet?

Toen ik me aanmelden op dit forum had ik nog meer vragen over myBB die ik even vergeten benDodgy.

Wanneer ik meer vragen heb post ik ze wel in deze tread.

Alvast allemaal bedankt voor de moeite etc. Rolleyes


- Floris
Sluit deze tread maar, ik ben erhelemaal uitgekomen. Je kan namelijk gratis er 1 aanvragen!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-19-2011, 04:36 PM
Bericht: #2
RE: Veel vragen over myBB
Volg deze link http://mybboard.nl/support/knowledgebase.php en je komt uit bij heel veel uitleg.
Lees het even rustig door en als je nog vragen over heb stel je ze weer hier.

Bedankt voor het lezen. Rolleyes
Greetz
AirWarrior
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-19-2011, 08:27 PM
Bericht: #3
RE: Veel vragen over myBB
Naast dat alles zou je kunnen overwegen om eerst voor de grap je eigen pc te gebruiken om te oefenen. Je kunt namelijk software downloaden waarmee je op je eigen pc of laptop een site kunt nabootsen. Een voorbeeld is te vinden op http://www.apachefriends.org/en/xampp.html Hiermee kun je eerst eens oefenen voor je in de praktijk een echte site gaat opzetten en dus ervaring opdoen. Na het opzetten van die software kun je de stappen volgen die beschreven staan in de link van AirWarrior, het enige verschil denk ik is dat je dan geen ftp nodig hebt. Op je vragen het volgende, ja hoor, een enorm uitgebreide admin is aanwezig! Enne, ja, als je echt online wilt, dan kun je het beste een echte hosting nemen! Wink Veel succes!

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)