Het is nu 03-28-2024, 03:41 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hulp bij forum
09-19-2011, 06:03 PM
Bericht: #1
Hulp bij forum
Er zitten sinds kort fouten op mijn forum. Bijvoorbeeld dat polls niet werken en registreren niet meer werkt. Zelf heb ik hier niet genoeg verstand van, dus ik zoek iemand die hier wel verstand van heeft en het probleem eventueel zou willen opsporen.

Alvast bedankt.[/quote]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-19-2011, 06:47 PM
Bericht: #2
RE: Hulp bij forum
Heb je een link naar je forum?

Bedankt voor het lezen. Rolleyes
Greetz
AirWarrior
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-19-2011, 06:49 PM
Bericht: #3
RE: Hulp bij forum
Momenteel is het domein nog niet in orde maar ik wil pas verhuizen naar gepaster domein wanneer alles in orde is.

http://www.cowqee.vakz.nl/forum/index.php
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-19-2011, 09:39 PM
Bericht: #4
RE: Hulp bij forum
Dat is een vreemde error bij het registreren. (In ieder geval niet standaard van mybb)

Heb je de stopforumspam-plugin? Zoja, schakel die eens uit en probeer opnieuw. Mogelijk loopt daar iets fout met de verbinding waardoor die foutmelding ontstaat ofwel ontbreek of heeft het bestandje sfs_log een foute chmod.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-20-2011, 05:52 PM
Bericht: #5
RE: Hulp bij forum
Als ik het zo bekijk heb je ook wat style wijzigingen gemaakt.
   
Zoals je zelf kan zien staan niet alles mooi op lijn.
Ik heb het idee dat er ergens een "div" teveel of een "/div" te weing staat.

Bedankt voor het lezen. Rolleyes
Greetz
AirWarrior
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-21-2011, 02:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-21-2011 om 02:47 PM door Lukas.)
Bericht: #6
RE: Hulp bij forum
Ik heb stopforumspam en er zijn bepaalde CSS gewijzigd geweest maar dat was voor modnotice. Maar ik zal alle dingen even checken.

Registreren gaat weer, enkel de polls werken nog steeds niet mee. Registreren lukt nu wel met stopforumspam, enkel de polls nog. En wat iemand hier zei over de lay-out, die is ,normaal gezien correct nu. Enkel kunnen sommige browsers hier nog al eens mee sjoemelen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-23-2011, 07:09 PM
Bericht: #7
RE: Hulp bij forum
Wat doet de poll juist niet? Kan er geen nieuwe poll aangemaakt worden, niet gestemd worden,...?

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-24-2011, 04:27 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-24-2011 om 05:21 PM door Lukas.)
Bericht: #8
RE: Hulp bij forum
(09-23-2011 07:09 PM)koenwi schreef:  Wat doet de poll juist niet? Kan er geen nieuwe poll aangemaakt worden, niet gestemd worden,...?

Je kan een poll maken maar dat is het ook. Stemmen kan niet want dan krijg je een link en die werkt niet.


Ik heb het forum nu verhuist naar een nieuw adres, dus wil je nog helpen met de polls dan moet je hier zijn: http://www.myhogwarts.vakz.nl/forum/
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-25-2011, 08:32 PM
Bericht: #9
RE: Hulp bij forum
Er was dus een probleem bij het thema. Met de upgrade naar mybb 1.6.4 zijn er veranderingen geweest aan de sjablonen van de poll, waardoor deze bij het stemmen een witte pagina geeft. De oplossing voor dit probleem:

Ga op je beheerdersCS naar 'sjablonen en themas' => sjablonen (menu links) => *kies je thema* => showthread sjablonen => showthread_poll.

Daar moet je alles vervangen door:
PHP-code:
<form action="polls.php" method="post">
<
input type="hidden" name="my_post_key" value="{$mybb->post_code}" />
<
input type="hidden" name="action" value="vote" />
<
input type="hidden" name="pid" value="{$poll['pid']}" />
<
table border="0" cellspacing="{$theme['borderwidth']}" cellpadding="{$theme['tablespace']}" class="tborder">
<
tr>
<
td colspan="4" class="thead" align="center"><strong>{$lang->poll} {$poll['question']}</strong></td>
</
tr>
{
$polloptions}
</
table>
<
table width="100%" align="center">
<
tr>
<
td><input type="submit" class="button" value="{$lang->vote}" /></td>
<
td valign="top" align="right"><span class="smalltext">[<a href="polls.php?action=showresults&amp;pid={$poll['pid']}">{$lang->show_results}</a>{$edit_poll}]</span></td>
</
tr>
<
tr>
<
td colspan="2"><span class="smalltext">{$publicnote}</span></td>
</
tr>
</
table>
</
form

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-12-2011, 12:41 PM
Bericht: #10
RE: Hulp bij forum
Ik heb nog een fout op mijn forum, dat ik zo snel mogelijk wil opgelost krijgen omdat ik binnenkort het forum ga verhuizen naar een meer 'professioneel' domein.

Als tijd staat er bijvoorbeeld: 11.26, terwijl het dan eigenlijk al 11.36 is, en dat vind ik redelijk irritant omdat de tijd dan helemaal niet juist staat. Zelf denk ik dat het ligt aan de PHP-tijdsweergave, maar ik ben helemaal geen PHP-expert, dus vroeg ik me af of jullie de oplossing weten voor dit probleem?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)