Het is nu 04-19-2024, 08:18 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hulp bij forum
11-28-2011, 08:37 PM
Bericht: #21
RE: Hulp bij forum
Voor de mensen die ook het probleem zouden hebben dat knoppen niet getoond worden:
Het probleem komt doordat er geen Nederlandse knoppen aanwezig waren bij het thema.

Bij een thema zit soms een map images/*naam thema*/english
In dat geval gaat het thema dus zoeken naar knoppen in de taal van het forum, dit is voor ons 'dutch'.

Concreet moet je dus even de map 'english' op je pc plaatsen, de naam veranderen in 'dutch' en terug uploaden.
Uiteindelijk moet je dus bij images/*naam thema*/ een mapje dutch en een mapje english hebben.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-06-2011, 06:16 PM
Bericht: #22
RE: Hulp bij forum
Ik heb een nieuw theme geinstalleerd en ik kan nu enkel nog neutrale en negatieve reputatie's geven.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-06-2011, 10:46 PM
Bericht: #23
RE: Hulp bij forum
Indien je de laatste versie van MyBB hebt (1.6.5) moet je bij instellingen => reputatiesysteem eens nakijken of alles nog op 'ja' staat. Want daar zijn opties bijgekomen om o.a. positieve reputaties uit te schakelen.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-07-2011, 01:36 PM
Bericht: #24
RE: Hulp bij forum
(12-06-2011 10:46 PM)koenwi schreef:  Indien je de laatste versie van MyBB hebt (1.6.5) moet je bij instellingen => reputatiesysteem eens nakijken of alles nog op 'ja' staat. Want daar zijn opties bijgekomen om o.a. positieve reputaties uit te schakelen.

Dat is het niet. Alles staat op ja. Dus ik denk dat het in het met het theme te maken heeft.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-08-2011, 04:47 PM
Bericht: #25
RE: Hulp bij forum
Het ligt volgens mij aan de lay-out. Positief is er niet en als je wilt geven krijg je foutmelding.

Verder zijn deze bugs er ook:
- alles als gelezen markeren werkt niet.
- soms zie je berichten die er al zijn niet en dan weer wel.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-08-2011, 07:00 PM
Bericht: #26
RE: Hulp bij forum
Ik heb de betreffende lay-out ook even in een testomgeving op MyBB 1.6.5 geïnstalleerd en daar werkt het reputatiesysteem wel correct, maar bv. 'als gelezen markeren' werkt inderdaad dan weer niet.

Bij sjablonen en themas => sjablonen (menu links) => tab 'gewijzigde sjablonen' (The Cure Templates), kan je verschillen overzicht opvragen of vervangen door origineel.

Voor het als gelezen markeren moet je bij het forumdisplay_threadlist sjabloon bv:
<a href="misc.php?action=markread&amp;fid={$fid}">{$lang->markforum_read}</a>
vervangen door:
<a href="misc.php?action=markread&amp;fid={$fid}{$post_code_string}">{$lang->markforum_read}</a>

Je kan het dus manueel nakijken doormiddel van 'overzicht opvragen' en dan gaan zoeken waar het kan aan liggen, of alles 'door origineel vervangen' maar hierbij zullen mogelijke wijzigingen verloren gaan. (Misschien ook die door plugins aangebracht, dus mogelijk moet je sommige even uit & aan zetten.)

Het reputatiesysteem staat (bij mij) echter niet bij tussen de sjablonen dus mogelijk heeft dat een andere oorzaak. Er zijn nog mensen met hetzelfde probleem, maar ik heb er nog nergens een oorzaak/oplossing van gevonden. Maar als ik iets vind post ik het zeker. Smile

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-10-2011, 07:31 PM
Bericht: #27
RE: Hulp bij forum
Ik heb een tijdelijke oplossing gevonden voor het reputatiesysteem die niet echt geweldig is maar hij werkt. En dat is je gewoon het oude bestand van de vorige versie moet plaatsen op het bestand van de nieuwe versie (reputation.php). Als je dat werkt alles weer.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-19-2011, 06:07 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-19-2011 om 06:09 PM door Lukas.)
Bericht: #28
RE: Hulp bij forum
Ik heb dat van markread geprobeerd meer dat werkt niet. Misschien is er iets anders dat de oorzaak is?
Hij zegt steeds dit:
Citaat:De authorisatiecodes komen niet overeen. Gebruikt u deze functie op de juiste manier? Ga terug en probeer het opnieuw.

(Sorry voor dubbel)
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-19-2011, 06:36 PM
Bericht: #29
RE: Hulp bij forum
Het probleem zit sowieso bij het feit dat er geen post_code_string wordt meegegeven. Bij je forumdisplay_threadlist sjabloon heb je op dit moment daadwerkelijk {$post_code_string} toegevoegd?

Je kan eens dit proberen, dat is een andere manier die wel moet werken:
<a href="misc.php?action=markread&amp;fid={$fid}&amp;my_post_key={$mybb->post_code}">{$lang->markforum_read}</a>

Maar als hij {$post_code_string} niet kent lijkt dat ook wel een probleem in forumdisplay te zijn en dan zou je dat bestand eens terug moeten uploaden, want die variabele zou moeten werken.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-20-2011, 11:59 AM
Bericht: #30
RE: Hulp bij forum
Ik heb dat eerste geprobeerd en dat werkte niet, nu heb ik forumdisplay.php weer geupload en werkt het nog steeds niet.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)