Het is nu 04-25-2024, 03:05 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hulp bij forum
12-20-2011, 09:41 PM
Bericht: #31
RE: Hulp bij forum
Ik heb een nu nog groter probleem waar enkel ik last van heb, ik kan niet meer op mijn site maar anderen wel Sad
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-20-2011, 10:00 PM
Bericht: #32
RE: Hulp bij forum
Ik denk dat er routeringsproblemen zijn, want ik kan je site pingen vanaf verschillende locaties, maar vanaf telenet niet.
(Dus het probleem zit bij telenet waarschijnlijk.)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-20-2011, 10:04 PM
Bericht: #33
RE: Hulp bij forum
Ik heb Telenet ja, mijn webhost kan ik ook niet bereiken Sad
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-20-2011, 10:18 PM
Bericht: #34
RE: Hulp bij forum
Er zijn een heleboel sites in Nederland die niet werken vanaf telenet op dit moment. Daar kunnen jij of je hoster weinig aan veranderen vrees ik. Maar voor mensen met een andere provider werkt je site wel gewoon dus.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-20-2011, 10:47 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-20-2011 om 10:58 PM door Lukas.)
Bericht: #35
RE: Hulp bij forum
Ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn, want momenteel vind ik het niet leuk. Vandaag was juist de dag dat MH begon met Kerst en dit opende deze avond, ik ben de enige die wist hoe alles ingesteld moest worden en nu gebeurd er dit. Als dat de wet van Murphy niet is Sad

Edit: de problemen zijn opgelost.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-21-2011, 08:15 PM
Bericht: #36
RE: Hulp bij forum
Voor mensen die nog problemen zouden hebben met 'alles als gelezen markeren' en de foutmelding
"De authorisatiecodes komen niet overeen. Gebruikt u deze functie op de juiste manier? Ga terug en probeer het opnieuw." zouden krijgen:

Het probleem bevindt zich in het thema doordat er recent een extra beveiliging is toegevoegd en kan je oplossen door volgende sjablonen te bewerken: headerinclude, index_boardstats and forumdisplay_threadlist.

Overal waar misc.php?action=markread staat, zonder {$post_code_string} of &my_post_key={$mybb->post_code} achter,
moet je manueel &my_post_key={$mybb->post_code} achter plaatsen.
(bv: misc.php?action=markread&my_post_key={$mybb->post_code} )

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-27-2011, 09:08 PM
Bericht: #37
RE: Hulp bij forum
Ik heb een klein/groot probleem. Wanneer ik een nieuwe gebruikersgroep wil aanmaken krijg ik deze foutmelding:

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1054 - Unknown column 'showinbirthdaylist' in 'field list'
Query:
INSERT INTO mybb_usergroups (`type`,`title`,`description`,`namestyle`,`usertitle`,`stars`,`starimage`,`dispo​rder`,`isbannedgroup`,`canview`,`canviewthreads`,`canviewprofiles`,`candlattachm​ents`,`canpostthreads`,`canpostreplys`,`canpostattachments`,`canratethreads`,`ca​neditposts`,`candeleteposts`,`candeletethreads`,`caneditattachments`,`canpostpol​ls`,`canvotepolls`,`canundovotes`,`canusepms`,`cansendpms`,`cantrackpms`,`canden​ypmreceipts`,`pmquota`,`maxpmrecipients`,`cansendemail`,`maxemails`,`canviewmemb​erlist`,`canviewcalendar`,`canaddevents`,`canbypasseventmod`,`canmoderateevents`​,`canviewonline`,`canviewwolinvis`,`canviewonlineips`,`cancp`,`issupermod`,`cans​earch`,`canusercp`,`canuploadavatars`,`canratemembers`,`canchangename`,`showforu​mteam`,`usereputationsystem`,`cangivereputations`,`reputationpower`,`maxreputati​onsday`,`maxreputationsperuser`,`maxreputationsperthread`,`candisplaygroup`,`att​achquota`,`cancustomtitle`,`canwarnusers`,`canreceivewarnings`,`maxwarningsday`,​`canmodcp`,`showinbirthdaylist`,`canoverridepm`,`canusesig`,`canusesigxposts`,`s​ignofollow`) VALUES ('2','Hoofdmonitor','Personen die de mods helpen met bepaalde onderdelen te onderhouden.','{username}','Hoofdmonitor','0','images/star.gif','0','0','1','1','1','1','1','1','1','1','1','1','1','1','1','1','0','1​','1','1','1','250','5','1','5','1','1','0','0','0','1','0','0','0','0','1','1',​'1','1','1','1','1','1','1','10','0','0','1','0','1','1','1','3','1','','','',''​,'')
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-27-2011, 09:16 PM
Bericht: #38
RE: Hulp bij forum
De kolom 'showinbirthdaylist' is toegevoegd in mybb 1.6.5, heb je het upgradescript succesvol uitgevoerd bij het updaten naar mybb 1.6.5? (dus install/upgrade.php) Want er zijn verschillende problemen met je forum sindsdien wat op een fout in die richting kan wijzen.

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-27-2011, 10:03 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-27-2011 om 10:34 PM door Lukas.)
Bericht: #39
RE: Hulp bij forum
Ik zal eens kijken.
Het is opgelost, ik weet nu wat de fout was bij een heleboel bugs en ik wete nu ook hoe ik dat moet voorkomen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-27-2011, 10:54 PM
Bericht: #40
RE: Hulp bij forum
Was het het upgrade script?
(Als het iets anders was hebben andere leden er misschien ook nog iets aan.)

Mvg / kind regards
At Volg MyBB NL op Twitter
[Afbeelding: vote-for-mybb.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)