MyBB Nederland
Diverse vragen - Afdrukversie

+- MyBB Nederland (http://mybbnederland.nl)
+-- Forum: MyBB Hulp (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Algemene hulp (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Discussie: Diverse vragen (/showthread.php?tid=291)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36


RE: Diverse vragen - koenwi - 11-14-2013 04:48 PM

De code in het php bestandje, gaat ook enkel maar een javascriptje bij niet-gegroepeerde sjablonen => headerinclude plaatsen. Dus je moet daar de tekst aanpassen. (of je plugin uit- en weer inschakelen, zodat het geupdate wordt bij headerinclude.)

Om te 'voorkomen' dat ze tekst kunnen selecteren en daarna CTRL-C doen, zou je zo'n code nog kunnen toevoegen: http://stackoverflow.com/questions/16805684/javascript-disable-text-select
(De code bij de vraag lijkt te werken in IE, FF & Chrome)


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 11-15-2013 08:44 AM

De plugin heeft als groot nadeel dat je geen content van buiten het forum naar het forum zelf kan plakken, waardoor de plugin in deze vorm eigenlijk een onding is Wink

Ik heb de code in de header sjabloon geplaatst en die doet eigenlijk precies wat ik zoek. Kopieren werkt niet en plakken wel. Het gaat dus om de bovenste code:
  • <script type="text/JavaScript">

    function disableselect(e){
    return false
    }
    function reEnable(){
    return true
    }
    document.onselectstart=new Function ("return false")
    if (window.sidebar){
    document.onmousedown=disableselect
    document.onclick=reEnable
    }
    </script>

Nadeel is wel dat ook administrators en moderators die beperking hebben gekregen. Andere kwaal is dat niemand berichten kan plaatsen of je zou de plugin toch moeten inschakelen en er na wat onlogische muisklikken wel iets geschreven kan worden Wink Is daar iets aan te doen?


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 11-23-2013 07:36 AM

Om wat te testen heb ik deze plugin geinstalleerd en ingeschakeld:

http://www.davidsterry.com/Credit%20From%20Coins.latest.zip

Ik wilde hem echter verwijderen, maar als ik hem uit wil schakelen krijg ik een SQL foutmeldingsscherm van MyBB. Ik krijg hem dus niet uitgeschakeld. Als ik via ftp alles ga verwijderen blijven er sporen achter van de plugin in de BeheerdersCS. Bij invoegtoepassingen staat de plugin niet meer, maar bij bordinstellingen staat hij er nog wel tussen. Hoe kan ik het herstellen, zodat alles netjes verwijderd wordt?


RE: Diverse vragen - koenwi - 11-23-2013 11:37 PM

Er staat inderdaad een ' tekentje te weinig.
In inc/plugins/credit_from_coins.php moet je om regel 267 een ' plaatsen, net achter:
credit_from_coins_secret

Dus dat het dit wordt:
$db->delete_query("settings","name IN ('credit_from_coins_amounts','credit_from_coins_cost','credit_from_coins_secret'​, 'credit_from_coins_field','credit_from_coins_name','credit_from_coins_address')",'');


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 11-24-2013 10:40 AM

Ik kwam het foutje tegen op regel 134 en 135 en heb hem daar aangepast. Het bestandje heeft 223 regels. Ik heb ze weer via ftp op de juiste plaats gezet. De plugin stond nog ingeschakeld en als ik hem uit wil schakelen krijg ik nog steeds de sql foutmelding. Het nieuwe bestandje staat in de bijlage. Doe ik ergens iets verkeerd?

Citaat:Your copy of MyBB running on GeoLeaks (http://www.geoleaks.nl/forum) has experienced an error. Details of the error include:
---
Type: 20
File: (Line no. 0)
Message
SQL Error: 1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '​,'credit_from_coins_field','credit_from_coins_name','credit_from_coins_addres'​ at line 1
Query: DELETE FROM mybb_settings WHERE name IN ('credit_from_coins_amounts','credit_from_coins_cost','credit_from_coins_secret'​​,'credit_from_coins_field','credit_from_coins_name','credit_from_coins_address'​)​



RE: Diverse vragen - koenwi - 11-24-2013 03:55 PM

Er lijken wat vreemde tekens in je bestandje te staan waardoor de query niet meer correct wordt uitgevoerd.
Kan je deze versie eens proberen?


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 11-24-2013 05:46 PM

Zo te zien een totaal ander bestand, maar het werkt in ieder geval Wink

Is het ook mogelijk om de plugin zichtbaar te krijgen aan de voorkant van het forum?

De 6 instellingen zelf moet ik me nog in verdiepen.


RE: Diverse vragen - koenwi - 11-26-2013 11:58 AM

Is hetzelfde bestand, maar er zitten witregels tussen overal.

Hoe/waar zou je hem zichtbaar willen maken? Je kan sowieso wel een link naar de buy.php pagina plaatsen.


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 11-26-2013 09:37 PM

Het lijkt te werken Wink


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 01-01-2014 09:01 PM

Na de feestdagen wil ik de kerstverlichting opruimen.

De boom in huis is weliswaar verdwenen, maar de plugin Christmas Lights is een ander verhaal. Als ik hem via bordinstellingen wil verwijderen blijven de lichtjes bovenin het forum zichtbaar. Hoe is dit op een nette manier voor elkaar te krijgen?