MyBB Nederland
Diverse vragen - Afdrukversie

+- MyBB Nederland (http://mybbnederland.nl)
+-- Forum: MyBB Hulp (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Algemene hulp (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Discussie: Diverse vragen (/showthread.php?tid=291)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 09-14-2013 02:40 PM

Ik heb de oplossing uit bericht #12 gebruikt en het bestand compleet overschreven, maar helaas zonder resultaat.

Ook alle losse aanpassingen in het bestand gedaan, maar helaas ...


RE: Diverse vragen - koenwi - 09-14-2013 05:07 PM

Waar kom je uit als je: jeforum.nl/admin/index.php?module=config/board_messages bezoekt?
(waarbij je 'jeforum.nl' & '/admin/' (mogelijk) moet wijzigen.)


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 09-14-2013 06:18 PM

Bij de bordinstellingen.

Discussiebord sluiten (2 instellingen)
U kunt hier uw discussiebord ontoegankelijk maken voor bezoekers. U kunt ook de reden voor de sluiting aangeven.
Algemeen (25 instellingen)
U kunt hier allerlei instellingen van uw discussiebord wijzigen. Denk hierbij aan de naam en de locatie van uw discussiebord en uw website, de e-mailadressen waarop leden u kunnen bereiken en de cookieinstellingen.
Server en optimalisatie (17 instellingen)

etc etc


RE: Diverse vragen - koenwi - 09-14-2013 06:22 PM

Je hebt de plugin ook aangezet bij invoegtoepassingen op je beheerdersCS?
(Gewoon voor de zekerheid omdat je enkele berichten terug achter de 'pluginmanager' vroeg.)


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 09-14-2013 07:56 PM

Ik heb de plugin via ftp geupload in de juiste mappen, maar via invoegtoepassingen krijg ik dit:


/customers/a/5/6/geoleaks.nl/httpd.www/forum/inc/languages/dutch/admin/board_messages.lang.php does not exist


RE: Diverse vragen - koenwi - 09-14-2013 08:15 PM

Je moet alles van de taalpakketten dat bij de plugin zit, ook in het mapje 'dutch' uploaden.

Als er bij de plugin een bestand inc/languages/english/admin/board_messages.lang.php zit, moet je dit ook nog een uploaden naar inc/languages/dutch/admin/board_messages.lang.php (of indien er een vertaling bestaat, de vertaalde bestanden.)

Dus algemeen genomen: alles wat in het mapje english zit bij plugins, ook altijd uploaden naar het mapje dutch.


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 09-14-2013 08:37 PM

inc/languages/english/admin/board_messages.lang.php

naar:

inc/languages/dutch/admin

gezet en:

inc/languages/english/admin

naar:

inc/languages/dutch/admin

gezet, maar helaas.

Na toevoegen van een bericht, staat er bovenin de beheerdersCS:

Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/5/6/geoleaks.nl/httpd.www/forum/inc/plugins/board_messages.php:2) - Line: 51 - File: admin/index.php PHP 5.3.27 (Linux)

Ik krijg nu wel tekst te zien, maar nog niet in een net frame.


RE: Diverse vragen - koenwi - 09-14-2013 08:55 PM

Is de warning opgelost, anders upload je deze versie van de plugin naar inc/plugins.
Mogelijk zit er ergens een klein foutje in je versie waardoor je zo'n melding krijgt.


RE: Diverse vragen - GeoLeaks - 09-14-2013 09:07 PM

Met deze board_messages.php wel. Ik heb kennelijk iets te fanatiek zit aan te passen in dat bestandje.

Is er ook nog een net frame te zetten om het bericht, zoals op dit forum koen?


RE: Diverse vragen - koenwi - 09-14-2013 09:14 PM

Wij gebruiken eigenlijk net dezelfde frame, enkel de kleuren e.d. zijn wat aangepast zodat berichten wat beter opvallen.
Je hebt bij sjablonen & thema's => *thema* => board_messages.css en daar hebben wij deze waardes:

background: #D6ECA6;
border-bottom: 2px solid #8DC93E;
border-top: 2px solid #8DC93E;
margin: 10px auto;
padding: 5px 20px;
text-align: center;